Pe piata economica globala a existat o evolutie importanta in randul clientilor si agentiilor de rent a car. In Romania, acest progres a venit mai tarziu, deoarece nu eram familiarizati si nici acum nu suntem cu ceea ce inseamna piata libera. Daca, la inceputul existentei acestui sector de activitate, totul avea principiul de jungla, in prezent nu mai putem sa emitem aceleasi concluzii. Serviciile de inchirieri auto din Romania au evoluat si o data cu ele, au progresat si clientii de rent. Cu toate acestea, ca in orice domeniu de activitate vor exista in continuare si bile negre…
Ce inseamna ca agentia de inchirieri auto sa prezinte incredere, vom afla din randurile acestui articol. Dupa cum am mentionat in primul paragraf, serviciul de rent a car din Romania si in special din Bucuresti, nu se mai afla in perioada Epocii Negre. Piata de inchirieri a evoluat, problemele domeniului de activitate despre care vorbim s-au rarit si totul a inceput sa functioneze. Cu toate acestea, avem vorba romaneasca: Orice padure, are uscaciunile ei. Din pacate, aceeasi zicala se aplica si in domeniul de inchirieri masini.
Comparativ cu anul 2000, rata inselaciunilor si a clientilor nemultumiti din serviciul de inchirieri auto din Bucuresti a scazut semnificativ. In urma cu cateva luni a fost realizat un studiu in randul clientilor de rent. Dintre acestia, doar unul din 30 s-au declarat nemultumiti. Deci, dupa cum puteti observa si dumneavoastra va mai fi de lucru, pentru a atinge acel nivel utopic dorit. Cu toate acestea, trebuie sa ne fie lesne de inteles ca printre noi mai sunt si nebuni nemultumiti. Ei vor exista, indiferent de situatia aparuta. Din pacate, acestia se afla si in domeniul de rent a car din Romania.
Dar sa revenim la subiect…
Discutia poate deveni destul de complexa si poate contine multe elemente aditionale, cand discutam despre metode ce demonstreaza credibilitatea unei companii. In cadrul firmelor de rent a car, doar doua elemente pot aduce in mod direct incredere. Acestea sunt parerile clientilor si notele din recenzii. Ele pot fi verificate oricand si sunt tot timpul la indemana clientului.
Trebuie inteles faptul ca, orice firma de inchirieri auto care se respecta, va tine cont de parerea clientilor. Deasemeni, este extrem de important ca notele sa fie cat mai mari, iar testimoniale sa se exprime prin cuvinte de lauda.
Notele mici demonstreaza lipsa de interes si de seriozitate fata de clientii din trecut. In prezent, marea majoritate a platformelor de socializare pun la dispozitie o rubrica de calificative. Cel mai popular dintre ele, este Google My Business. Acesta este fostul Google Maps si integreaza afacerea firmei de inchirieri auto in harta online, lasand aprecierea activitatii la indemana clientului.
Trebuie sa stiti ca orice firma de rent a car va trebui sa aiba peste nota 4. Acest calificativ este echivalentul notei 8. Pe piata de rent a car din Romania si in special din Bucuresti, sunt si firme care au note destul de mici. Noi nu sugeram sa le ocoliti, atunci cand va alegeti compania de inchirieri dorita. Dar, cu toate acestea, suntem de parere ca agentiile cu note mai mici de 4 nu prezinta incredere pentru client.
Orice firma de inchirieri auto trebuie sa fie preocupata de parerea clientului si de imaginea ei in mediul online. Cu totii intelegem ca este imposibil sa multumesti pe fiecare persoana in parte. Asadar, indiferent cat de corecta este compania de rent a car fata de clientul respectiv, pot aparea si “oameni cu probleme personale”.
Astfel, daca agentia de inchirieri primeste o nota mica, ea va trebui sa isi doreasca sa indrepte media din recenzii.
Vom oferi un mic exemplu, pentru a intelege mai bine contextul despre care discutam. Avem firma de inchirieri auto cu numele R. Aceasta a primit pe Google My Business nota 1 din partea unui client. Pentru a indrepta media respectiva, ea va trebui sa obtina 6 note de 5. Trebuie inteles faptul ca fiecare agentie de inchirieri masini se lupta pentru clienti. Imaginea pe care ea o afiseaza in mediul online, este ceea ce se intampla si in interiorul companiei.
Desigur. Orice companie poate cumpara recenzii pe internet. Cu toate acestea exista un anumit pattern, pentru a depista calificativele false din zona de rent a car. Spre exemplu: O companie de inchirieri auto primeste urmatoarele recenzii: nota 1, nota 2, nota 1 si apoi 20 de note de 5.
Un alt exemplu: O alta firma de rent a car are urmatoarele calificative: 10 note de 5, urmate de o nota de 1, o nota de 2, o alta nota de 1 si inca 10 note de 5.
Ultimul exemplu: O alta companie de inchirieri auto are urmatoarele note: o nota de 2, o nota de 3, doua note de 1, urmate de 10 note de 5.
Toate exemplele oferite de noi sunt 100% reale. O problema in legatura cu acest aspect, este ca firmele de inchirieri, care apeleaza la aceste metode: nu prezinta incredere.
Astfel, o alta metoda ce demonstreaza daca o firma de inchirieri prezinta incredere sau nu este: Veridicitatea testimonialelor.
Parerile cinstite se vor observa in instant de catre cititor. Comentarii de tipul: “Recomand!”, “Cea mai buna firma de rent a car!” sau “Apelati la ei!”, nu sunt utile. Mai mult de atat, ele au tendinta de a fi mai degraba false. Este important ca testiomanialele sa para naturale.
Parerile enumerate de noi in paragraful de mai sus, nu pot fi scrise decat de managerul firmei de inchirieri auto. Din aceasta cauza, ele nu par sub nici o forma credibile.
Cu siguranta! Atat Google My Business, cat si alte canale de socializare ce au rubrica de recenzii si pareri pentru firme, ofera posibilitatea de a vedea cine a scris testimonialul respectiv. Daca sunteti de parere ca parerile nu sunt corecte si nu exprima realitatea, puteti inspecta acest fapt in detaliu.
In cazul in care testimonialele respective sunt scrise de angajati ai companiei, inseamna ca firma de rent nu prezinta credibilitate. Deasemeni, aceleasi pareri pot fi realizate de parteneri ai companiei de inchirieri. Acestea pot fi agentii de marketing, care doresc sa imbunatateasca artificial imaginea firmei pe internet. Se poate verifica fara doar si poate prin aceeasi metoda, explicata mai sus.
Tot ce am descris in aceste randuri, poate fi concis in cateva propozitii. Recenziile si testimonialele sunt mijloacele din mediul online, prin care un client poate realiza daca firma de inchirieri este sau nu de incredere. Acesta a fost articolul nostru. Daca vreti sa aflati mai multe informatii despre acest subiect, puteti intra pe ce inseamna ca o companie de rent a car sa prezinte incredere. Va multumim ca ati ajuns cu noi pana la sfarsit!
Birourile din ziua de azi nu mai sunt doar locuri de muncă, ci și spații…
Locațiile de nunta în București cu grădină au devenit din ce în ce mai căutate…
Într-o perioadă extrem de specială din viața lor, fiecare cuplu își dorește ca ziua nunții…
Într-o eră în care sănătatea și diagnosticul precis joacă un rol crucial în viața fiecăruia,…
Montajul unui gazon de calitate este esențial pentru a crea o peluză estetică și funcțională.…
În era informației și a tehnologiei avansate, confidențialitatea este mai importantă ca niciodată. Atât în…