Crossover-ul Ford Puma devine mai rapid si mai eficient

Chiar la inceputul acestei saptamani, Jim Farley, directorul executiv de la Ford, a anuntat detalii despre o potentiala vanzare a modelului Puma ST in Statele Unite. Intre timp, clientii europeni se pot bucura de o noua optiune Puma, pentru ca Ford a introdus recent o cutie automata cu dublu ambreiaj si sapte trepte de viteza. 

Puma se bazeaza pe modelul standard 1.0 EcoBoost, dar foloseste un generator de pornire integrat BISG (Book Industry Study Group Inc), care recupereaza energia pierduta in timpul franarii. Propulsia se bazeaza pe un pachet de baterii din litiu-ion de 48 de volti, care trimite energie catre BISG, atunci cand actioneaza ca un motor.

Ford spune ca noua cutie automata cu dublu ambreiaj ofera modelului Puma EcoBoost Hybrid, de 125 CP, o acceleratie mai mare, comparativ cu varianta standard.

Conform unei declaratii postate de Motor1.com, compania asigura ca noua cutie de viteze ofera „o acceleratie continua cu schimbari de viteza usoare”. In trecut, producatorul avea o cutie de viteze cu dublu ambreiaj disponibila pentru Mondeo, dar odata cu modelul facelift, transmisia a fost inlocuita de un convertor cu opt trepte. 

Atunci cand sunt echipate cu noile cutii de viteze, modelele Puma EcoBoost si Fiesta EcoBoost vor fi capabile de functionalitate stop-and-go, avand un control automat al vitezei de croaziera, care poate opri complet vehiculul in trafic si care se poate pleca singur de pe loc la punerea in miscare a autoturismului din fata.

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>