Cresterea vanzarilor de masini post-blocare pare putin probabila

Indiferent daca va uitati la vanzari sau la productie, numerele au scazut, efectul continuu al pandemiei coronavirusului, programul continuu de blocare si restrictii creeaza incertitudine atat pentru consumatori, cat si pentru companii. 

Potrivit Autocar, societatea producatorilor si comerciantilor de autovehicule estimeaza ca industria in ansamblu a suferit o pierdere uluitoare de 23 de miliarde de lire sterline in anul de cand premierul Boris Johnson a anuntat primul blocaj national la sfarsitul lunii martie a anului trecut. In ceea ce priveste vanzarile, pe parcursul anului 2020 s-au inregistrat 1,6 milioane de inmatriculari, cu o scadere de circa 30% fata de cifra din 2019. 

Cu toate acestea, cifre pot fi distorsionate puternic de primele zile ale pandemiei, cand producatorii si comercianții cu amanuntul au inchis magazinele in timpul primului blicaj, insa de aceasta data, au continuat sa tranzictioneze atat fata in fata, cat si in mediul digital, incepand cu 2021. 

Pentru consumatori si publicul larg, ridicarea restrictiilor din 12 aprilie a luat o mare importanta. Dar pentru industria auto si pentru comerciantii cu amanuntul, lunile de planificare si pregatire inseamna ca, desi lucrurile vor fi diferite, ar trebui sa functioneze si ca de obicei. 

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>