Lunaz, compania specializata in electrificarea masinilor bazate pe Silverstone, si-a extins gama de vehicule, introducand „primul clasic electric Bentley din lume”. Ultimul clasic electric care a intrat in portofoliul companiei este modelul britanic Bentley S2 Continental Flying Spur din 1961, care urmeaza o formula similara cu modelele anterioare Lunaz in obtinerea unor upgrade-uri moderne subtile.
Designul lui Mulliner Park Ward ramane neatins, prezentand mici modificari la nivel vizual in ceea ce priveste vopseaua verde in doua tonuri, aplicata intr-o maniera personalizata. In schimb, transmisia si sasiul original nu sufera modificari. Se pare ca motorul V8 de 6.2 litri a fost inlaturat pentru a face loc unui sistem de propulsie electric cu capacitate nedezvaluita inca, dar similar cu cel al companiilor Rolls-Royce Phantom V si Silver Cloud, estimandu-se ca ar putea produce 375 CP si 516 Nm.
Ca parte a procesului de restaurare, garniturile din piele si nuc au fost actualizate manual. In plus, producatorul a introdus elemente moderne, printre care un sistem de aer conditionat si un afisaj de infotainment in stil retro.
Lunaz a anuntat o cresterea a gamei sale de vehicule clasice electrice, dar si a aplicatiilor mai largi in următoarele luni. Chiar daca nu s-au identificat cumparatori ai modelului clasic electrificat, , compania aduce la cunostinta ca are de gand sa dubleze forta de munca pe anul acesta, astfel incat sa-si duca la capat planul pana la sfarsitul lui 2021.