Ideea unui vehicul cu motorizare frontală a luat naștere la sfârșitul anilor 1990, odată cu versiunile EB 118, EB 218 și Galibier în 2005. Ulterior, au existat conceptele secrete Atlantic și Rembrandt din ultimul deceniu, dar care nu au apucat să vadă lumina zilei, din diverse motive, cum ar fi criza financiară din 2008 sau scandalul Dieselgate al Grupului Volkswagen.
Deși producătorul francez continuă cu formula W16 montată pe jumătatea lui Chiron și numeroasele sale derivate, pare că nimic nu îl împiedică pe artistul independent Rain Prisk să-și imagineze un supercar elegant cu motor frontal.
Conceptul futurist preia o serie de caracteristici de la noile modele Bugatti, inclusiv farurile minimaliste de pe Centodieci și roțile de pe Chiron Super Sport 300+. Din punct de vedere tehnic, vehiculul ar putea fi echipat cu un quad turbo de 8.0 litri sub capota din față, la fel ca prototipul Rembrandt, iar ca o alternativă mai accesibilă, motorul V8 twin-turbo de dimensiuni mai mici pare să facă realizabilă ideea lui Rain Prisk.
De-a lungul timpului, conceptele dezvăluite de Bugatti demonstrează potențialul brandului și dorința de extindere, mai ales în contextul în care electrificare gamei este inevitabilă. Deși se așteaptă ca Bugatti să-și completeze gama cu un nou vehicul concentrat pe GT, există mai multe rapoarte care indică un al doilea model asemănător generației Chiron, care ar putea lua forma unui SUV.