Divizia europeană Ford a dezvăluit în urmă cu câteva săptămâni noul Focus ST Edition care vine cu o serie de îmbunătățiri de performanță. Între timp, lucrările la gama de vehicule Focus electrificate continuă cu o serie de teste pentru prototipurile hatchback, vagon și ST.
Producătorul german investește sume considerabile în dezvoltarea modelelor utilitare și a vehiculelor electrice, ceea ce înseamnă că noul Focus nu va primi o atenție uriașă, însă ediția actualizată vine cu câteva modificări de notat. La interior, sistemul de infotainment primește un ecran mai mare, un software actualizat și noi opțiuni de finisare.
Designul exterior nu lasă prea multe de văzut din cauza camuflajului, care acoperă cea mai mare parte a capătului frontal, însă se pot observa faruri ușor remodelate și lumini LED. În plus, se pare că primește o grilă nouă, cu un model nemaivăzut până acum de specialiștii de la Motor1. Dacă privim în partea de jos, roțile în două tonuri tăiate cu diamant sunt punctul culminant din lateral și în spate, însă nu par să existe mai multe modificări vizuale.
În ceea ce privește specificațiile tehnice, nu se așteaptă schimbări semnificative. Gama actuală include motoare pe gaz EcoBoost de 1.0 și 1.5 litri, precum și dieseluri EcoBlue de 1.5 și 2.0 litri. Ford Focus Facelift se bazează pe o versiune actualizată a generației anterioare RS EcoBoost de 2.3 litri. Specialiștii sunt de părere că toate sistemele de propulsie disponibile vor fi preluate fără modificări semnificative.
Sursă: motor1.com
Birourile din ziua de azi nu mai sunt doar locuri de muncă, ci și spații…
Locațiile de nunta în București cu grădină au devenit din ce în ce mai căutate…
Într-o perioadă extrem de specială din viața lor, fiecare cuplu își dorește ca ziua nunții…
Într-o eră în care sănătatea și diagnosticul precis joacă un rol crucial în viața fiecăruia,…
Montajul unui gazon de calitate este esențial pentru a crea o peluză estetică și funcțională.…
În era informației și a tehnologiei avansate, confidențialitatea este mai importantă ca niciodată. Atât în…