Au aparut noi detalii despre modelele V8 electrificate de la Mercedes

Modelul SL 73 AMG de scurta durata a aparut in 1999 si s-a ridicat la inaltimea numelui sau, oferind clientilor un motor de 7,3 litri. Versiunea V12 din seria R129 a fost cel mai puternic produs de la Affalterbach la lansarea sa, oferind un cuplu masiv de 518 CP si 750 Nm. 

Avansand rapid pana in 2021, compania renunta „73” pentru o noua familie de AMG-uri de inalta performanta. Producatorul auto a luat masuri legale pentru a-si asigura denumirea in februarie 2018, cand a inregistrat un alt numar de modele „73”, dintre care cel putin unul va debuta pe o masina de productie in urmatoarele luni. 

Potrivit Motor1.com, noile modele electrice vor imparti cu un motor V8 twin-turbo de 4.0 litri cu un motor electric despre care se crede ca este preluat de la versiunile Mercedes EQC si EQV cu emisii zero. Se estimeaza ca motorul electric va fi produce pana la 201 CP si 363 Nm. 

Combinate cu motorul standard de 8 cilindri, noua familie 73e vor produce „niveluri de putere si cuplu neatinse anterior”, iar potrivit Autocar, cuplul combinat ar trebui sa fie suficient pentru a muta muntii, AMG-urile electrificate fiind capabila sa dezvolte o cantitate masiva de 1.403 Nm. 

Totodata, este de mentionat ca G73 si GLS 73 s-au numarat printre marcile inregistrate de companie in 2018, dar nu este clar daca off-road-ul boxy si SUV-ul de lux de dimensiuni mari vor obtine propulsorul hibrid de 805 CP. 

Momentan, se pare ca sunt planificate doar GT73e, S73e si SL73e. Exceptand supercarul One, cele trei modele vor reprezenta cele mai puternice AMG-uri realizate vreodata de Mercedes. 

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>