Aproximativ 75% dintre clientii Volvo cumpara SUV-uri

In contextul in care piata SUV-urilor este intr-o continua crestere, Volvo intentioneaza sa lanseze mai putine modele sedan sau break, potrivit seful companiei, Hakan Samuelsson. 

Compania suedeza a lansat zilele trecut noul C40 Recharge, versiunea pur electrica a modelului XC40. Se pare ca SUV-ul cu alura de coupe nu va fi nici pe de parte ultimul vehicul de dimeniuni mari dezvoltat de Volvo. 

Avand in vedere ca aproximativ 75% dintre clientii companiei prefera SUV-urile, Volvo va renunta la productia de sedanuri si chiar la break-urile cu garda la sol inalta, pe care le-a denumit Cross Country si pentru care este renumit. Astfel ca, din portofoliul sau variat, producatorul suedez va micsora productia modelelor V60 si V90, dar si a sedanurile S60 si S90, sugerand ca in viitor, acesta ar putea renunta de tot la S60. 

Potrivit unui interviu pentru publicatia Autocar, directorul de la Volvo, Hakan Samuelsson, a anuntat ca producatorul suedez pregateste lansarea unui SUV de dimensiuni mai mici decat modelul XC40, avand la baza platforma gigantului Geely, care detine Volvo.

Compania si-a facut inteleasa intentia de a trece la o gama de modele pur electrice, astfel ca noile masini vor beneficia de o serie de actualizari, dar mai ales in ceea ce priveste limbajul de design. Astfel, viitoarele vehicule de la Volvo vor avea linii mai fine ale platfonului, inlaturand forma patratoasa pe care acestea o au in prezent. In plus, noile versiuni vor avea o garda de sol mai inalta. 

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>