Skoda promite să înlocuiască cele mai populare mașini ale sale cu versiuni electrice

Producătorul ceh de automobile vrea și-a dezvăluit planurile de viitor, susținând că vrea să avanseze către o industrie complet electrificată, eliminând treptat mașinile poluante și înlocuindu-le cu versiuni electrice de top. 

Un astfel de exemplu este Skoda Octavia, care își păstrează statutul de cel mai bine vândut model al mărcii, în ciuda popularității tot mai mari a SUV-urilor. Potrivit planurilor companiei, modelul urmează să fie succedat de un echivalent electric. 

În primele nouă luni ale lui 2021, Skoda a vândut 159.400 de unități Octavia, depășind substanțial cele trei SUV-uri ale mărcii. În aceeași perioadă, Skoda a vândut 99.100 de modele Kamiq, 96.600 Karoq și 82.600 Kodiaq. Cu toate acestea, șeful de vânzări al companiei, Martin Jahn, a declarat pentru Autocar că Skoda nu intenționează să devină un producător exclusiv de SUV.

Cu toate acestea, SUV-urile reprezintă o sumă uriașă din vânzările mărcii, astfel că primele trei vehicule electrice personalizate vor fi atribuite acestui segment. Enyaq iV va fi urmat în curând de un crossover mai mic, iar Skoda entry-level EV, care va ajunge în jurul anului 2025, va fi un vehicul electric compact, orientat spre urban, la fel ca fratelui său Volkswagen ID 2. 

Skoda va aborda o strategie de produs similară cu cea a companiei mamă Volkswagen în comercializarea noilor sale vehicule electrice, separat de modelele cu ardere existente. Skoda ar putea oferi propria sa versiune a viitoarei limuzine electrice „Aero-B” de la Volkswagen, care este în esență un echivalent care va înlocui celebrul Passat. 

Sursă: autocar.co.uk

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>