Oficialii companiei au anunțat că Citroën C1 nu va putea fi înlocuit ca urmare a noilor reglementări privind emisiile și a condițiilor de piață. Rapoartele de anul trecut au sugerat că mașina se confrunta cu mari probleme la acest capitol, alături de Peugeot 108.
De asemenea, Toyota a confirmat că va continua producția modelului Aygo pentru cel puțin încă o generație. „Acest segment va dispărea odată cu presiunile rezultate de pe urma încălzirii globale. Este aproape imposibil să continuăm”, a declarat Vincent Cobée, directorul executiv al companiei Renault.
În ultimii ani, dezvoltarea motoarelor și a sistemelor de filtrare a gazelor de eșapament au dus la cheltuieli uriașe pentru producători de automobile, sume care fac dificilă producția de mașini, luând în considerare costurile pe care clienții sunt dispuși să le plătească. Firma franceză continuă să evalueze dacă există o astfel de cerere pe piața din Europa.
Producătorul a lansat anul trecut Citroën Ami, un cvadriciclu electric care poate fi condus în unele țări europene de către tineri de 16 ani fără permis de conducere. Este capabil să atingă doar 26 km / h și puțin peste 75 de kilometri, dar care poate fi cumpărat cu doar 6000 €.