Noua companie, Bugatti Rimac LLC, este deținută în proporție de 45% de Porsche și 55% de grupul Rimac, în care fondatorul și directorul executiv, Mate Rimac, păstrează o participație de 37%.
Bugatti și Rimac vor rămâne mărci separate, păstrându-și actualele instalații de producție franceze și croate. Cu toate acestea, din 2023, noua companie înființată va avea sediul la noul campus Rimac de la periferia Zagrebului, care va angaja 2500 de persoane. De la lansare, compania are aproximativ 430 de angajați: aproximativ 300 în Zagreb și 130 în Molsheim, relatează Autocar.
Noua mișcare implică modificări semnificative în ceea ce privește modelele viitoare ale celor două firme, în special pentru Bugatti, care va avea acces la tehnologia de transmisie electrică de mare putere a producătorului croat, ca înlocuitor potențial al motorului său pe benzină W16 în următorii ani.
După lansarea modelului sport complet electric Nevera, Rimac va continua să-și construiască și să-și dezvolte propriile mașini, în timp ce Bugatti va continua linia de producție a supercarului său Chiron.
Președintele Porsche, Oliver Blume, care deține un procent semnificativ din noua companie, a explicat potențialele beneficii reciproce ale parteneriatului dintre cei doi producători: „Bugatti contribuie la un joint-venture cu o marcă bogată în tradiție, produse iconice, o bază fidelă de clienți și o organizație globală de dealeri, iar, pe lângă tehnologie, Rimac oferă noi abordări de dezvoltare și organizaționale”.