Producătorul german pare să pregătească noi actualizări pentru super-coupé-ul său M8, cu un prototip de ultimă generație, surprins într-un finisaj roșu constrantant la interior. Nu se știe încă dacă supercarul va intra în producție ca un model independent sau dacă va fi folosit pentru a testa piața pentru competiția BMW M8.
Spre deosebire de modelul standard, noul vehicul prezintă un eleron de dimensiuni mai mari pentru a spori performanța la volan, un set nou de roți personalizate și o secțiune centrală din acoperiș din fibră de carbon. În ceea ce privește specificațiile tehnice, mașina beneficiază de o serie de noi elemente de caroserie care oferă turbocompresorului V8 de 4.4 litri o îmbunătățire considerabilă, făcând-o cea mai puternică mașină de producție din gama BMW.
În forma sa actuală, M8 produce 616 CP și 553 lb ft, suficient pentru a atinge 100 km/h în 3,2 secunde. Făcând o comparație cu noul M5 CS, care produce 626 CP și reduce cu circa 0,2 secunde timpul de sprint, super-coupé-ul pierde teren.
Pentru anul viitor, divizia de performanță „M” a producătorului de lux se pregătește de aniversarea a 50 de ani de la debut, iar designul opulent ascuns în camuflajul de testare sugerează ar putea fi pregătită ca model aniversar comemorativ.