Potrivit Autocar, crossover-u se va deplasa pe platforma MEB-Lite, modificata pentru vehiculele compacte, care vor sta la baza modelelor Volkswagen ID 1 si ID 2 lansate pana la acea data. Totodata, Seat a primit din nou responsabilitatea de a conduce dezvoltarea acestei platforme pentru intregul grup Volkswagen.
Wayne Griffiths, seful companiei Seat, a anuntat pentru prima data detalii despre planul de lansare a unui EV compact, desi la acea data, respectiv cu aproximativ o luna in urma, a specificat ca modelul va purta brandul firmei surori Cupra, dar la conferinta anuala, firma a sugerat ca branding-ul a suferit modificari. Acest lucru se va corela cu pretul de baza al masinii, Seat urmarind un motor mai accesibil, in timp ce Cupra, considerata un brand de „performanta premium” va include preturi mai mari.
Se pare ca proiectele au fost finalizate, iar noul model va fi probabil previzualizat oficial mai tarziu in acest an, in cazul in care discutiile cu grupul Volkswagen si autorittile spaniole vor fi suficient de avansate. „Trebuie sa fim pregatiti pana in 2025”, a spus Griffiths, „deci deciziile trebuie luate anul acesta”, a mai adaugat acesta.
„Transformarea industriei auto va fi importanta, nu numai pentru constructia de masini in Martorell, ci pentru intregul lant, in aval si in amonte”, a declarat seful companiei. Cupra poate discutii cu liderii spanioli cu privire la implementarea infrastructurii de incarcare a vehiculelor electrice.