Dupa o vechime de patru ani pe piata automobilelor, popularu Ford Fiesta vine cu o serie de revizuiri ale designului, pentru a se mentine competitiv in segmentul rivalilor sai.
La fel ca in cazul prototipul Focus observat luna trecuta, se pare ca sub camuflajul voluminos, versiunea actualizata de la Ford prezinta un nou design frontal, iar modificarile din partea din spate ofera modelului un aspect mai subtiat. Fata de modelul standrad, versiunea Active jacked-up prezinta sine de acoperis si un finisaj mai gros.
Producatorul american a eliminat motorul diesel de la modelul Fiesta din Marea Britanie, in timp ce a inclus in gama sa o noua optiune V 48 pe benzina. Astfel, cea mai mica masina de la Ford este acum alimentata exclusiv de un motor cu trei cilindri turbo de 1.0 litri, cu sau fara asistenta electrica, prezentand in forma sa standard, mai multe versiuni de putere. Varianta de performanta Fiesta ST foloseste o unitate de 1.5 litri care produce de 197 CP.
Recent, Ford si-a facut cunoscuta intentia de a oferi fiecarui model din gama sa europeana, o versiune pur electrica pana in 2026. Avand in vedere noile tendinte, Ford este nesigur de viitorului Fiesta, deoarece ciclul de viata al masinii urmeaza sa se incheie cel tarziu in 2025.