Producatorul auto se afla in mijlocul unui plan major de reconstructie pentru afacerea sa, care ar trebui sa creasca profitabilitatea companiei. Jaguar Land Rover vrea sa devina un producator de de lux cu modelele sale electrice de noua generatie, insa trebuie sa depaseaca mai intai problema majora cu care se confrunta.
Seful companiei a recunoscut recent ca pierde anual peste 100.000 de vanzari din cauza problemelor de calitate, care au un impact negativ asupra imaginii Jaguar Land Rover. Directorul executiv de la JLR, Thierry Bollore, a declarat pentru Automotive News ca s-au demarat o serie de procese in acest sens si se asteapta o redresare a situatiei.
Conform unui sondaj realizat de J.D. Power n Statele Unite, se pare ca atat Jaguar, cat si Land Rover s-au numarat in top 5 cele mai slabe marci la capitolul calitate. Ulterior, Thierry Bollore a anuntat ca toate eforturile companiei se indreapta spre imbunatatirea calitatii vehiculelor, iar primele rezultate par sa se ridice la asteptarile producatorului. Din primavara anului trecut si pana in decembrie 2020, JLR a cheltuit aproximativ 680 de dolari pentru daunele vehiculelor aflate in garantie, ceea ce reprezinta aproximativ jumatate din banii cheltuiti in aceeasi perioada a anului precedent.