Avante Design a anuntat ca se va concentra mai mult pe modelului cu doua usi, dezvoltand pachetul de caroserie, astfel incat sa ofere coupe-ului un aspect mai agresiv.
Pentru moment, Avante Design a declarat ca lucrarile se apropie de finalizare, iar de pachetul widebody vor beneficia o serie limitata de exemplare, disponibile in trei versiuni, printre care cele mai puternice vor fi modelele M4, fiind cu aproximativ 18 centimetri mai late decat masina standard.
Pe langa soldurile largi, modelul obtine o capota reproiectata cu orificii duble, in timp ce designul agresiv al partii frontale ofera grilei XXL un aspect mai putin polarizat, in comparatie cu estetica traditionala de la M8 Coupe. Noul BMW M4 include guri de aerisire laterale mai groase pe aripile fata, impreuna cu o aripa de spate fixa, inspirata din catalogul BMW Performance M, adaptat noului M4.
Atat barele de protectie fata, cat si cele spate au admisiile de aer marite, pastrand in continuare formula OEM. Se pare ca vehiculul nu dispune de evacuarea centrala Look-at-me de la Lexus, fiind disponibila doar pe modelele M3 si M4 sub forma de esapament marca M Performance.