In ultimii ani, Hyundai s-a orientat spre productia de camionete si masini de performanta. Se pare ca Santa Cruz nu va avea timp sa se bucure de succes, deoarece compania asiatica lanseaza inca un crossover subcompact, de dimensiuni ceva mai mici decat modelul Kona, masurand 4,18 metri lungime, 1,77 metri latime si 1,49 metri inaltime. Cert este ca volumul de incarcare de 411 litri il depaseste pe cel al versiunii Kona, masurand un ampatament de 2,58 metri.
Cu alte cuvinte, noul Bayon este un supermini i20 pentru piata europeana, dar care nu va avea acces deocamdata in America Nord. Hyundai a dezvoltat un model separat din segmentul B, avand un design exterior care se asemana destul de mult cu cel al modelului Tucson, prin pozitionarea farurilor si semnatura luminoasa LED din spate.
In ceea ce priveste designul tabloului de bord, Bayon a preluat o serie de elemente de la versiunile supermini. Prezinta aceeasi pereche de ecrane de 10.25 inci, unul pentru grupul de instrumente si celalalt pentru infotainment, alaturi de aparatul de comunare si designul identic de aerisire continua.
Noul model este echipat cu o tehnologie hibrida, avand versiunea de 120 CP si aceleasi cutii de viteze ca si configuratia de 100 CP a aceluiasi motor cu trei poturi. Avand in vedere ca rata de preluare pentru tractiunea integrala in acest segment este relativ mica, compania va lansa pe piata noul model Bayon doar cu tractiune fata, cu scopul de a-l mentine simplu si accesibil.