Chevrolet a inceput sa faca mari progrese in ceea ce priveste electrificarea si autonomia vehiculelor din gama sa. Boltul reinventat nu a inregistrat progrese semnificative, insa varianta electrica reprezinta primul vehicul non-Cadillac sub umbrela GM (General Motors), care ofera soferilor o experienta semi-autonoma Super Cruise.
La inceputul lui 2020, Cadillac a anuntat o serie de imbunatatiri introduse vehiculelor sale, printre care si noua versiune a sistemul Super Cruise, care include o functie de schimbare a benzii, lucru posibil datorita platformei digitale actualizata pentru sedanele CT4 și CT5, insa Bolt EUV, care se bazeaza pe vehiculul original, nu foloseste acest sistem reinventat din cauza faptului ca dispozitivele electronice mai vechi nu sunt capabile sa faca fata incarcarii suplimentare.
Chiar daca varianta electrica nu beneficiaza de noul sistem de navigatie, Boltul EUV de dimensiuni mai mici prezinta alte imbunatatiri. Fiind singurul non-Cadillac cu Super Cruise, soferii sunt capabili sa conduca free hands peste 320 de kilometri pe autostrazile aprobate de SUA si Canada, insa trebuie sa ramana vigilenti si pregatiti sa preia controlul in orice moment. Chiar si asa, fata de modelul standard Bold, care nu ofera nicio versiune a sistemului Super Cruise, vehiculul electric de dimensiuni mici, are o autonomie ceva mai mare, de pana la 416 km, fata de modelul anterior. Ambele vehicule folosesc acelasi sitem de propulsie si acelasi pachet de baterii litiu-ion de 65 kilovati pe ora.
Boltul electric nu dispune de unele sisteme automate de siguranta, insa ambele modele beneficiaza de versiunea standard Chevy, care include franarea automata de urgenta, mentinerea benzii de circulatie, detectarea pietonilor si alerta de coliziune.
Pretul modelul original este mai ieftin si porneste de la 31.995 de dolari, pe cand modelul electric inregistreaza costuri suplimentare, avand pretul de baza de 33.995 de dolari.